Vooroplopen met inzicht in data

Hoe weet je nu of de data die je verzamelt met je marktonderzoek zinvol is? Je verzamelt vaak te veel en waardeloze data. Hoe verzamel je de juiste informatie en verkrijg je de juiste inzichten?

Lees hier hoe je waardevol marktonderzoek uitvoert.

Brochure DataIM

Haal je alles uit je data?

Binnen 7 minuten persoonlijk advies

Je verzamelt data over je producten, medewerkers, klanten en meer. Maar wat gebeurt er vervolgens mee? Vul de barometer in en krijg binnen 7 minuten persoonlijk advies om meer uit je marktonderzoek en data te halen.

Je toolkit voor waardevol marktonderzoek

De juiste tools zijn essentieel voor degelijk onderzoek. We gebruiken de modernste technieken die we zelf ontwikkelen. Met onze tools kun je alle gewenste facetten van jouw onderzoek digitaal insteken en monitoren.

Software voor dataverzameling

Software voor
dataverzameling

Geavanceerde vragenlijst-software met ontzorging van veldwerk

Dashboard Insight

Dashboard
Insight

Verzamelde data inzichtelijk gepresenteerd voor analyses en inzicht

Research Community Customer Voice

Researchcommunity Customer Voice

Luister naar je doelgroep, ga het gesprek aan en laat ze met elkaar in discussie gaan

Brainstorm Tool

Brainstormtool
Involver

Kwalitatieve data op een kwantitatieve manier verzameld

Veilige en betrouwbare data

Bewust vertrouwelijk met data omgaan is belangrijk: wat heb je aan goed beveiligde gegevens als vervolgens persoonsgegevens onversleuteld over de mail worden gestuurd? Gezien recente wetgeving en de toenemende digitalisering wordt dit onderdeel van marktonderzoek en data omgang steeds belangrijker.

  • Veilige data opslag
    Veilige data-opslag
    In de branche van marktonderzoek voor informatiebeveiliging zijn wij als eerste geaccrediteerd ISO-gecertificeerd. Al onze processen, services, software en onderzoek voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen.
  • Betrouwbare software
    Betrouwbare software
    Kwaliteit speelt tijdens je project of marktonderzoek een doorslaggevende rol. Daarom ontwikkelen we voortdurend nieuwe methodes om hoogwaardige en betrouwbare software te garanderen.

Wil je meer weten?

In onze brochure lees je precies:

  • Hoe technologie je helpt bij marktonderzoek
  • Wat je doet met (big) data
  • Hoe je data analyse vertaalt in actie
  • Hoe je kosten, tijd en denkkracht bespaart
  • De kracht van visualisatie
  • Dat veiligheid waarborgen niet moeilijk is
Brochure DataIM

Onze tevreden klanten

Wij werken met veel trots voor onze klanten. Lees hier een paar mooie cases.

ANWB
KPMG
Persgroep
QCPP
NewZoo
KRO-NCRV
Cruyff Foundation
Consumentenbond
Bugaboo