Vooroplopen met inzicht in data
Hoe weet je nu of de data die je verzamelt met je marktonderzoek zinvol is? Je verzamelt vaak te veel en waardeloze data. Hoe verzamel je de juiste informatie en verkrijg je de juiste inzichten?
Lees hier hoe je waardevol marktonderzoek uitvoert.


Haal je alles uit je data?
Binnen 7 minuten persoonlijk advies
Je verzamelt data over je producten, medewerkers, klanten en meer. Maar wat gebeurt er vervolgens mee? Vul de barometer in en krijg binnen 7 minuten persoonlijk advies om meer uit je marktonderzoek en data te halen.
Je toolkit voor waardevol marktonderzoek
De juiste tools zijn essentieel voor degelijk onderzoek. We gebruiken de modernste technieken die we zelf ontwikkelen. Met onze tools kun je alle gewenste facetten van jouw onderzoek digitaal insteken en monitoren.
Software voor
dataverzameling
Geavanceerde vragenlijst-software met ontzorging van veldwerk
Dashboard
Insight
Verzamelde data inzichtelijk gepresenteerd voor analyses en inzicht
Researchcommunity Customer Voice
Luister naar je doelgroep, ga het gesprek aan en laat ze met elkaar in discussie gaan
Brainstormtool
Involver
Kwalitatieve data op een kwantitatieve manier verzameld
Veilige en betrouwbare data
Bewust vertrouwelijk met data omgaan is belangrijk: wat heb je aan goed beveiligde gegevens als vervolgens persoonsgegevens onversleuteld over de mail worden gestuurd? Gezien recente wetgeving en de toenemende digitalisering wordt dit onderdeel van marktonderzoek en data omgang steeds belangrijker.
Wil je meer weten?
In onze brochure lees je precies:
- Hoe technologie je helpt bij marktonderzoek
- Wat je doet met (big) data
- Hoe je data analyse vertaalt in actie
- Hoe je kosten, tijd en denkkracht bespaart
- De kracht van visualisatie
- Dat veiligheid waarborgen niet moeilijk is

Onze tevreden klanten
Wij werken met veel trots voor onze klanten. Lees hier een paar mooie cases.